fredag den 30. januar 2015

Kimono, træ, gulv og indkøb

Jeg har modtaget den skønneste pakke i dag fra Karin, der har lavet et fint japansk miniature hjem.
Pakken indeholdt en kendt ting, og en lille overraskelse, så den lille ting jeg byttede med, er intet mod hendes flotte håndarbejde.

Karin har lavet en smuk smuk smuk kimono, som jeg skal have lavet en helt særlig plads til. Jeg forestiller mig at den skal være på en gine i soveværelset, men indtil da vil den pryde fint i mit glasskab, hvor alt mit andet miniature har midlertidig ophold.

Overraskelsen er lidt lækkerier, der kan pryde i et japansk hjem. Tusind tak Karin, for de fine ting.




I bytte fik Karin et lille snoet træ, med blade af rav, og jord af stenen aventurin. Træet skal have plads i Karins japanske miniature hjem.




Jeg er endelig kommet videre med gulvet i mit dukkehus. Da først klingerne kom med posten, kunne jeg slet ikke vente, og jeg skar brædder i lange baner til langt over midnat. I går fik jeg så endelig lagt gulvet i den kommende stue. Jeg mangler endnu at få det slibet og givet olie, men det begynder at ligne noget.




I dag har jeg været på indkøb, og det blev til en hel del lister. Selv om jeg kun lige skulle have haft et par stykker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar