fredag den 17. april 2015

Skønne opbevaringsbokse

I påsken var jeg hjemme på besøg ved mine forældre. Min mor har altid slik i skabet, lækkert... men denne gang også noget, hvor jeg bare måtte eje indpakningen. Heldigvis er jeg også vild med indholdet i de fine tic tac pakker, og det var ikke svært at lokke nogle stykker ud af min mor. :) Jeg har dog også haft mine skønne niece og nevø til at hjælpe mig med at tømme for indhold. :)




Min mor har købt de små tic tac pakker i Sverige, men hun mener også at have set dem i Tyskland. Jeg har desværre ikke set dem herhjemme, men derfor syntes jeg alligevel budskabet er værd at bringe ud.

Pakken er ca. 3 cm i højden, og har en perfekt størrelse til en opbevaringsboks til eks. spaghetti, eller cornflakes. :)




Det eneste jeg har gjort er, at gøre pakken ren for klistermærke og datomærke. Og så har jeg skåret låget af, for at bytte rundt på farverne, det syntes jeg giver et flot spil. Ellers så har jeg skåret lidt af højden på nogle af pakkerne, så den lille jeg har på billedet, har en højde på ca. 1 cm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar