fredag den 4. marts 2016

Et ufærdigt projekt.. sofa.

For et par dage siden, fik jeg langt om længe tid til at hygge lidt med hobbyen. Det har ellers stået stille et stykke tid, ikke fordi jeg ikke har haft lyst, men fordi jeg ikke har haft for meget tid.

Jeg er nemlig startet på uddannelse, og studerer til produktionsteknolog, hvilket selvfølgelig er rigtig spændende... men også tidskrævende. En produktionsteknolog er både udvikler/konstruktør, men også en planlægger/projektstyrer. Så måske ligger det ikke helt fjernt fra hobbyen.. at finde på ideer, at sætte tingene rigtigt sammen, og endda få det til at virke efter hensigten. :)

Men som sagt, er uddannelsen tidskrævende, så da jeg lige fik en lille lomme af tid, var jeg ikke sen om at gribe chancen til, at pusle lidt med hobbyen.

Jeg fandt derfor et mine mange ufærdige projekter frem - faktisk lå det kun på tegnebrættet -  og gik i gang.

Og selv om projektet endnu ikke er helt færdigt, så vil jeg da lige vise jer det foreløbige resultat. :) Projektet er en sofa, som skal stå i stuen, og jeg forestiller mig, at der skal være en del puder, og meget gerne et smukt tæppe, liggende tilfældigt hen over armlænet.





Som jeg tidligere nævnte, så har projektet kun været til på tegnebrættet, og alt jeg havde, var en overordnet tegning på, hvordan jeg forestillede mig, at den skal komme til at se ud. Jeg har derfor også været i gang med at danne et overblik over, hvilke og hvor mange dele, som sofaen skal bestå af.

Så nu bliver det spændende, om jeg kan få det til at blive, som jeg havde forestillet mig. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar